Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Τέλος του 2015 ολοκληρώνεται ο άξονας Αντίρριο - Ιωάννινα

Την ερχόμενη εβδομάδα πρόκειται να ανακοινωθεί το χρηματοδοτικό πλαίσιο για την επέκταση του οδικού άξονα Ε65, από τη Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα, ενώ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης, έως το τέλος του 2015 θα έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία το υπόλοιπο έργο της Ιόνιας Οδού.«Οι παραχωρησιακές συμβάσεις, ο καινούριος τρόπος δηλαδή με τον οποίο κατασκευάζεται το έργο αυτό, που είναι η συγχρηματοδότηση, είναι προφανές ότι δεν σηκώνει αναβολές, καθυστερήσεις, ασυνέπειες. Το έργο θα δοθεί του χρόνου τον Δεκέμβριο», όπως τόνισε ο Μ. Χρυσοχοΐδης από το εργοτάξιο της Πέρδικας των Ιωαννίνων, στο πλαίσιο συνάντησης με τον περιφερειάρχη Αλ. Καχριμάνη, βουλευτών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών.Κατά μήκος του έργου (196 χλμ.) έχουν ήδη εγκατασταθεί και βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία πέντε κεντρικά εργοτάξια (Εύηνος, Αμβρακία, Συκούλα, Γυμνότοπος και Πέρδικα), ενώ... βρίσκονται σε φάση προετοιμασίας και εγκατάστασης συμπληρωτικές εργοταξιακές εγκαταστάσεις σε άλλες έξι θέσεις, απασχολώντας συνολικά 1.700 εργαζομένους. Ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων που θα αναμειχθούν άμεσα στην κατασκευή του έργου ανέρχεται σε 300, ενώ πολλαπλάσιος θα είναι ο αριθμός των έμμεσα εμπλεκομένων επιχειρήσεων και τοπικών συνεργείων.«Από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα κατασκευάζεται η Ιόνια Οδός, περίπου 200 χλμ. και προϋπολογισμού άνω του 1 δισ. ευρώ», όπως επισημαίνει ο Μ. Χρυσοχοΐδης, τονίζοντας ταυτόχρονα πως «σε λίγες μέρες θα ανακοινώσουμε και την επέκταση της κατασκευής του κεντρικού οδικού άξονα, του λεγόμενου Ε65, από τη Λαμία μέχρι τα Τρίκαλα».

Πλήρες δίκτυο 
Σύμφωνα με τον υπουργό, στην περιφέρεια Ηπείρου πραγματοποιούνται και κατασκευάζονται ιστορικής σημασίας έργα, τα οποία βγάζουν από την απομόνωση τη Δυτική Ελλάδα. Σήμερα κατασκευάζεται ο δρόμος Κορίνου μέχρι τα Γιάννενα, συνολικού μήκους 320 χλμ., 200 χλμ. η Ιόνια Οδός και 120 χλμ. η Ολυμπία Οδός, η οποία έχει κόστος περί το 1,2 δισ. ευρώ. Πρόκειται για ένα

έργο που σε συνδυασμό με τη σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος - Πάτρα (κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή) δημιουργούν ένα πλήρες δίκτυο για τη δυτική πύλη της χώρας -το λιμάνι της Πάτρας- έτσι ώστε σε ενάμιση χρόνο από σήμερα να υπάρχει ένας ολοκληρωμένος δρόμος, ο οποίος θα οδηγεί στην πρωτεύουσα της Δυτικής Ελλάδας. «Η Ήπειρος, που ήταν μια απομονωμένη περιφέρεια, σε ενάμιση χρόνο από σήμερα θα είναι μια περιφέρεια η οποία θα επικοινωνεί πολλαπλώς με την υπόλοιπη χώρα. Και αυτή είναι μια κατάκτηση για την Ήπειρο. Είναι μια νέα πραγματικότητα», υπογράμμισε.

Επεκτείνεται και ο δρόμος Ε65
Την επέκταση της κατασκευής του κεντρικού οδικού άξονα Ε65 ανακοίνωσε ο Μ. Χρυσοχοΐδης, ο οποίος τόνισε πως «θα προσθέσουμε στην κατασκευή του άλλα 29 χλμ., τα οποία ξεκινούν από τη διακλάδωση της Λαμίας του δρόμου Αθηνών - Θεσσαλονίκης και θα 'κουμπώσουν' στη Ξυνιάδα».
Ο παραχωρησιούχος βρίσκεται σε διαδικασία σύνταξης της μελέτης της Κεντρικής Οδού, προκειμένου ο δρόμος από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία να συνδεθεί με τον μεγάλο δρόμο της Εγνατίας. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι η Ήπειρος να έχει πρόσβαση από τη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη και όλη τη Βόρεια Ελλάδα, μέχρι την Ηγουμενίτσα, μέσω της Εγνατίας Οδού. Και από την Αθήνα, τη Λαμία και όλη την Κεντρική Ελλάδα, μέσω Ε65 και Εγνατίας Οδού, προς Γιάννενα. Και βεβαίως η Ιόνια Οδός συνδέει την Ήπειρο με τη Δυτική Ελλάδα.
epirusgate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου