Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

Μείον ένας μνηστήρας για τη «Δωδώνη»

Μείον ένας μνηστήρας για τη «Δωδώνη» Η «Arla Foods» δε θα λάβει τελικά μέρος στο διαγωνισμό
Μία από τις εταιρείες που εκδήλωσαν μεγάλο ενδιαφέρον για την εξαγορά της προς πώληση γαλακτοβιομηχανίας «Δωδώνη», η σουηδοδανέζικη εταιρεία «Arla Foods», η οποία και κατά το παρελθόν είχε επιδιώξει να διεισδύσει στην ελληνική αγορά της φέτας, τελικά... άλλαξε γνώμη και αποφάσισε να τοποθετηθεί δημόσια για τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, σε μία περίοδο που επικρατεί «σιγή ιχθύος» για το θέμα.
Αποφάσισε λοιπόν, να μην λάβει μέρος στο διαγωνισμό πώλησης, στέλνοντας επιστολή και στη διοίκηση της «Δωδώνη», στην οποία εξηγούνται οι λόγοι για.....
τη μη συμμετοχή της στο διαγωνισμό.
Όπως ανέφερε, σε συνέντευξή του στην «Ημερησία» και στον Γιώργο Μανέττα, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Kasper Kronegaard, η Arla δεν πήρε μέρος στην τελική φάση, καθώς δε θέλησε να εμπλακεί σε έναν πλειοδοτικό διαγωνισμό, ωστόσο η εταιρεία εξακολουθεί να ενδιαφέρεται να εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της τη φέτα, ένα προϊόν που όπως λέει έχει τις δυνατότητες να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές και να φέρει σημαντικές επιτυχίες για τη χώρα με το κατάλληλο μάρκετινγκ και την στήριξη των δομών μιας πολυεθνικής.
Όπως ξεκαθαρίζει μάλιστα, το τίμημα δεν ήταν ο λόγος για τη μη συμμετοχή της εταιρείας στο διαγωνισμό για την εξαγορά της «Δωδώνης», καθώς αυτό δεν έχει ακόμη καθοριστεί.
Υστερούμε στην προώθηση
Ο πρώην... «μνηστήρας» της «Δωδώνης» εξακολουθεί να πιστεύει ότι η Ελλάδα έχει μοναδικά και ξεχωριστής ποιότητας προϊόντα που έχουν σημαντικές προοπτικές σε διεθνές επίπεδο, μεταξύ των οποίων και η φέτα, επιδιώκοντας να εντάξει στο χαρτοφυλάκιό του μια premium φέτα, την οποία θα εξάγει στο εξωτερικό.
Εκεί δηλαδή που υστερούμε εμείς, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της «Arla Foods Hellas»...
Όπως τονίζει, η Ελλάδα χρειάζεται κάποιον να βελτιώσει την προώθηση των προϊόντων της στο εξωτερικό, καθώς μπορεί να είναι ειδική στην παραγωγή ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Kronegaard, υστερεί στον τρόπο προώθησης και στο μύθο που «χτίζει» γύρω από ένα προϊόν.
«Προς αυτή την κατεύθυνση μπορεί να αξιοποιηθεί η τεράστια ιστορική κληρονομιά της χώρας αλλά και η καταπληκτική ποιότητα των προϊόντων. Υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για να έρθουν και άλλες επιτυχίες όπως έγινε με το ελληνικό γιαούρτι, αρκεί να αξιοποιηθούν σωστά και να βελτιωθεί το επιχειρηματικό περιβάλλον. Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες όμως και σε άλλες κατηγορίες όπως στο λάδι και στη φέτα. Δεν είναι απαραίτητα θέμα χρημάτων. Σίγουρα χρειάζονται κεφάλαια, ωστόσο και με λίγα λεφτά μπορεί να πετύχεις σημαντικά πράγματα. Ένα τέτοιο επιτυχημένο παράδειγμα είναι το ελληνικό γιαούρτι στις ΗΠΑ. Δεν έγινε επιτυχία με δαπανηρές τηλεοπτικές διαφημίσεις, αλλά έγινε γνωστό σταδιακά, και κυρίως διαδόθηκε από στόμα σε στόμα. Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί είναι πολύ καλοί στην προώθηση των προϊόντων τους» αναφέρει χαρακτηριστικά.

www.proinanea.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου