photo eppressgif_zpskdtrghdc.gif

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΙΛΙΠΠΑΣ ΦΙΛΙΟΣ:Δεν έχω πεθάνει, είμαι εδώ και θα απαντάω

"Δεν μου ταιριάζει ο ρόλος του ακίνδυνου μαλάκα"

Την έντονη ενόχληση του από τη στάση της παράταξης του νυν δημάρχου Θωμά Μπέγκα,στο δημοτικό συμβούλιο της Τετάρτης,σχετικά με το έργο αποχέτευσης του Δ.Δ. Πεδινής, εξέφρασε ο πρώην Δήμαρχος Φίλιππας Φίλιος,μιλώντας στους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ. Ο κ. Φίλιος,εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση  εναντίον της παράταξης του Νίκου Γκόντα,για την οποία ανέφερε πως σε μία προσπάθεια άκρατου λαϊκισμού βάλλει εναντίον του απερχόμενου διοικητικού συμβουλίου της ΔΕΥΑΙ.«Δεν υπογράψαμε ποτέ καμία σύμβαση. Αντιθέτως εστάλη σε όλες τις αρχές προκειμένου να αποφανθούν για τη νομιμότητά της. Όλα τα άλλα είναι φρικτοί λαϊκισμοί..Διαπιστώνω μία τυμβωρυχία σε βάρος του απερχόμενου συμβουλίου και εμού προσωπικά. Αλλά δεν έχω πεθάνει, είμαι εδώ και θα απαντάω.Δεν μου ταιριάζει ο ρόλος του ακίνδυνου μαλάκα», σημείωσε με νόημα ο πρώην δήμαρχος.Έκλεισε δε με τη φράση «εκεί που κρέμαγαν οι καπεταναίοι τα άρματα, κρεμάνε οι λοιμοί τα άργανα...» χωρίς να θελήσει να
προχωρήσει σε άλλες λεπτομέρειες,παρά τις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων.Τέλος,ο κ. Φίλιος, αναφέρθηκε και στο θέμα των απολύσεων των εργαζομένων ΑμΕΑ από την ΔΕΥΑΙ,τονίζοντας πως  πρότασή δική του,ήταν να προηγηθεί αξιολόγηση των ΑμΕΑ από τις υπηρεσίες του Δήμου στις οποίες εργάζονται.
epirusepress.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου