photo eppressgif_zpskdtrghdc.gif

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Στη Δικαιοσύνη η Άννα Ασημακοπούλου !!!

Με αφορμή πρωτοσέλιδο δημοσίευμα  για την προσωπική της ζωή

Στη Δικαιοσύνη θα προσφύγει η βουλευτής Ιωαννίνων και εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας Άννα Ασημακοπούλου με αφορμή το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας Real News,για την προσωπική της ζωή.Το συγκεκριμένο δημοσίευμα θέλει την μόλις προσφάτως χωρισμένη βουλευτή, να είναι ζευγάρι με τον επίσης βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννη Κεφαλογιάννη, πρώτο ξάδελφο της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη.Χαρακτηριστική είναι η δήλωση που ανάρτησε η Άννα Ασημακοπούλου, στη σελίδα της στο Facebook,πριν από λίγη ώρα,στην οποία αναφέρει: «Τα αναληθή και συκοφαντικά δημοσιεύματα σχετικά με τη προσωπική μου ζωή που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας και που θίγουν την τιμή και την υπόληψή μου θα απαντηθούν άμεσα δια της δικαστικής οδού».Με ανάλογο τρόπο αντέδρασε και ο βουλευτής Ρεθύμνου της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο οποίος σε δήλωσή του ο κ. Κεφαλογιάννης σημειώνει:"Με αφορμή το ψευδές και μυθιστορηματικό δημοσίευμα της εφημερίδας Real News, έχω να δηλώσω τα εξής:
η συμμετοχή μου στον πολιτικό στίβο δεν δίδει σε κανέναν το δικαίωμα να πλάθει και να διαδίδει ιστορίες, αποκύημα κάποιου ευφάνταστου νου.Πόσω δε μάλλον όταν δεν έχω δώσει την παραμικρή αφορμή τόσο στην δημόσια όσο και στην προσωπική μου ζωή. Δυστυχώς η κρίση των αξιών της εποχής μας έχει οδηγήσει στην αντικατάσταση της πολιτικής από την παραπολιτική και της δημοσιογραφίας απο τον κιτρινισμό. Με την πεποίθηση ότι και οι ίδιοι οι μυθιστορηματογράφοι θα αντιληφθούν το λάθος τους και θα επανορθώσουν, τους διαβεβαιώνω ότι "δεν σκοπεύω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας".
epirusgate

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου